Heb je vragen m.b.t. persoonlijke Coaching? Klik hier.
Veelgestelde vragen Hypnosewolk Premium:
Daar kun je je gegevens invullen en de eerste maand betalen met iDEAL of Bancontact.
Je krijgt dan binnen enkele minuten e-mails toegestuurd met alle info om in te kunnen loggen. En dan kun je meteen aan de slag.
Heb je een abonnement afgesloten voor de Hypnosewolk Premium of een ander product gekocht (Stoppen met roken of Tinnitus hypnoses), maar heb je niet meteen toegang gekregen, dan kunnen er 2 dingen misgegaan zijn.
Allereerst, als je helemaal geen mail in je inbox hebt gevonden, check je spam- en marketingmappen in je e-mail account. Soms willen de mails daarin terecht komen.
Nog geen mail? Misschien heb je je e-mailadres verkeerd opgegeven en je hebt dus helemaal geen e-mail van ons ontvangen (stuur een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl en we kunnen dat corrigeren.)
Als je al een account had, bv. de Hypnsowolk FREE en je hebt bij de aankoop van een ander product een ander e-mailadres gebruikt dan voor je inschrijving heb je dus 2 separate accounts. 1 account heeft dan dus toegang tot de Hypnosewolk FREE en een ander account (met een ander e-mailadres) tot je aangekochte product.
Om toegang te krijgen tot je aangekochte product moet je het account en dus het e-mailadres en wachtwoord gebruiken wat je bij je bestelling en betaling hebt gebruikt.
(Stuur een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl als je vragen hebt, we helpen je graag verder zodat je zo snel mogelijk toegang hebt.)
Met je e-mailadres en wachtwoord kun je in elke internet browser 24/7 inloggen op www.hypnosewolk.nl. Mocht het toch niet lukken dan ligt het in de meeste gevallen aan de gegevens die ingevuld worden.
Controleer dan het volgende:
- Vergewis je als eerste ervan dat je de juiste inloggegevens gebruikt. Gebruik je het juiste e-mailadres en wachtwoord? Controleer ook op onjuiste hoofdletters (caps Lock) en onzichtbare spaties.
- Ook bij kopiëren / plakken wil er wel eens bij invoer een extra spatie worden toegevoegd aan het einde en daardoor zal het wachtwoord niet worden geaccepteerd.
- Schoon je internetbrowser op door het cache en eventuele cookies te verwijderen en probeer het dan opnieuw. Je kunt ook een andere internet browser proberen.
- Is het nu nog niet gelukt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link die je onder de invoervelden om in te loggen kunt klikken. Je vult het e-mailadres van je Hypnosewolk account in en ontvangt een e-mail waar mee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
- Kom je dan nog niet binnen, stuur dan een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl voor support. Wij zullen dan een nieuw wachtwoord voor je aanmaken en de inlog testen. Nadat we je de nieuwe inloggegeven per e-mail hebben gestuurd en je kunt weer inloggen, kun je wachtwoord natuurlijk weer wijzigen in een wachtwoord wat je voorkeur heeft.
Jazeker, graag zelfs! We staan altijd open voor ideeën en suggesties. Stuur gerust een e-mail als je behoefte hebt aan een hypnose voor een thema wat nog niet in de Hypnosewolk te vinden is.
We kunnen natuurlijk niet garanderen dat deze hypnose er ook komt. Dat zal mede afhankelijk zijn van of we meer mensen met een dergelijke hypnose van dienst kunnen zijn.