Veelgestelde vragen


Hoe werkt het bestelproces in de webwinkel?

Uitgebreide informatie over het bestelproces vind je hier.

Zijn de coaching als download programma’s ook op CD te verkrijgen?

Nee, ze zijn enkel verkrijgbaar als download. De reden daarvoor is dat de geluidsopnamen uiteindelijk bedoeld zijn om op een smartphone, tablet of mp3-speler te zetten, zodat je ze gemakkelijk, altijd en overal met oordopjes kunt beluisteren. De download is daarvoor het snelst en het makkelijkst.

Daarnaast hoef je niet op je bestelling te wachten. Ook niet als je midden in de nacht besteld. Je kunt altijd en overal aan de slag.

Ik heb geen mail ontvangen met de downloadlinks. Wat nu?

Als je een bestelling hebt gedaan krijg je direct een e-mail toegestuurd. Controleer dan ook de map met ‘spam/ongewenste berichten’ als je geen e-mail hebt ontvangen na een geslaagde betaling. Mocht de mail daar te vinden zijn, voeg ook de afzender (tim@nlp-hypnose-coaching.nl) toe aan je contacten om dit in de toekomst te voorkomen.

Een andere reden waarom je eventueel geen mail hebt ontvangen is omdat je je e-mailadres niet correct hebt doorgegeven bij je bestelling. Neem in dat geval snel contact op zodat we dit kunnen corrigeren.

Wanneer kan ik de bestanden downloaden?

Als je betaling is geslaagd, (iDEAL, Paypal en MisterCash) ontvang je automatisch na het bestellen de e-mail met de downloadlinks. Je kunt dus binnen enkele minuten al aan de slag. Ook midden in de nacht.

Betaal je per bankoverboeking krijg je de email met downloadlinks toegestuurd zodra de betaling bij ons binnen is. Een overboeking duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact/MisterCash en per bankoverboeking. Uitgebreide informatie over de betalingsmogelijkheden vind je hier.

Kan ik een download ruilen?

De Coaching als Download producten kun je in principe niet ruilen. De rede hiervoor is dat je een gedownload bestand niet terug kunt sturen. Een computerbestand wordt tenslotte alleen gekopieerd. Er gelden dus dezelfde regels die gebruikelijk zijn bij de aankoop van een CD. CD’s kun je ook niet ruilen nadat de verzegeling is verbroken, m.a.w. nadat de mogelijkheid is ontstaan om een (illegale) kopie te maken.

De productomschrijvingen in de winkel geven je heel veel informatie. Ook vind je hier fragmenten van de zelfhypnose sessies. Daarnaast zijn er op deze website aardig wat zelfhypnose sessies die je gratis kunt beluisteren. Mocht je toch twijfelen of een product het juiste voor je is, neem gerust contact op. We beantwoorden graag al je vragen.

Mocht je toch om één of andere reden niet tevreden zijn met je aankoop, neem dan contact op zodat we een passende oplossing kunnen vinden, bv. door je bestelling of het product aan te passen.

Worden diensten van NLP & Hypnose Coaching vergoed?

Coaching wordt in principe niet vergoed door ziektekostenverzekeraars. Voor de exacte details wat voor jou geldt kun je het beste informeren bij je verzekeraar.

Ben je zelfstandig ondernemer, dan is coaching die betrekking heeft op je werk natuurlijk op te voeren als bedrijfskosten.

Sommige werkgevers zijn bereid om een bijdrage te leveren voor coaching of deze in zijn geheel te vergoeden. Voor de mogelijkheden daarvan kun je bij je werkgever informeren.

Waarom kan ik niet direct downloaden op mijn iPhone?

Smartphones en tablets werken (helaas) anders dan personal computers. De functies en veiligheidsmaatregelen binnen de apps op een tablet of smartphone zijn anders. Eén van deze beperkingen bij de iPhone en iPad is dat het onmogelijk is om met de internet-app een mp3-bestand te downloaden en op te slaan. Je kunt het bestand wel afspelen, maar niet opslaan. Op een Android toestel is dit trouwens wel mogelijk, mits je instellingen kloppen.

Heb je dus een iPhone of iPad, download dan altijd eerst op een computer. Je kunt de bestanden daarna op je iPhone of iPad zetten met behulp van iTunes. Hoe je de bestanden download en van de computer overzet op een mobiel apparaat kun je lezen op “Hulp bij downloaden”.

Bij het downloaden krijg ik de boodschap: “het downloadlimiet is bereikt”. Wat nu?

Het is de bedoeling dat je alle bestanden na bestelling opslaat op je computer, smartphone of tablet, zodat je ze voor altijd in je bezit hebt. Hoe dit werkt lees je hier. Aangezien je na het downloaden de downloadlinks nooit meer nodig hebt, kunnen deze gedeactiveerd worden. De links zijn tot 24 uur na je bestelling actief. Het downloadlimiet is ingesteld op 6x.

In principe hoe je de bestanden maar 1 keer te downloaden. Uit de praktijk blijkt dat als het downloadlimiet bereikt wordt er structureel iets niet goed gaat bij het downloaden. Contact opnemen is dan de snelste en makkelijkste manier om je bestanden te kunnen downloaden.

Mocht het je toch gebeuren dat je het downloadlimiet bereikt, is dat natuurlijk geen probleem. Neem contact op zodat we je weer toegang kunnen geven tot je bestanden en eventuele problemen kunnen oplossen. We helpen je ook graag met het downloadproces als je daar hulp bij wilt. Meer informatie hierover vind je ook op Hulp bij downloaden.

Heb je een andere vraag? Neem gerust contact op.