Hypnosewolk Logo

Veelgestelde vragen over de Hypnosewolk Premium

Heb je vragen m.b.t. persoonlijke Coaching? Klik hier.

Veelgestelde vragen Hypnosewolk Premium:

Hoe kan ik me aanmelden bij de Hypnosewolk Premium?
Klik de bestelknop en je gaat naar de beveiligde betaalomgeving.

Daar kun je je gegevens invullen en de eerste maand betalen met iDEAL of Bancontact.

Je krijgt dan binnen enkele minuten e-mails toegestuurd met alle info om in te kunnen loggen. En dan kun je meteen aan de slag.

Hoe werkt de betaling?
Bij bestelling betaal je het abonnementsgeld van de eerste maand met iDEAL of Bancontact. Daarna wordt het abonnementsgeld maandelijks automatisch afgeboekt van de bankrekening waarmee je de eerste betaling hebt gedaan.
Hoe kan ik opzeggen en wanneer?
Je kunt je abonnement op de Hypnosewolk Premium maandelijks opzeggen. Stuur uiterlijk 7 dagen voor het begin van je abonnementsperiode een e-mail met het verzoek tot beëindiging en we zullen je abonnement en de automatische afschrijvingen van het abonnementsgeld stopzetten.
Ik vind de Hypnosewolk Premium toch niet helemaal mijn ding, kan ik annuleren?
Jazeker, je hebt een 14 dagen niet goed geld terug garantie. Heb je je aangemeld en kom je tot de conclusie dat de Hypnosewolk Premium niet is wat je ervan had gehoopt, stuur dan binnen 14 dagen na je eerste aanmelding een e-mail met het verzoek tot annuleren en we storten je geld terug.
Ik heb geen toegang gekregen na het lid worden van de Hypnosewolk Premium of een ander online product. Hoe kan dat?

Heb je een abonnement afgesloten voor de Hypnosewolk Premium of een ander product gekocht (Stoppen met roken of Tinnitus hypnoses), maar heb je niet meteen toegang gekregen, dan kunnen er 2 dingen misgegaan zijn.

Allereerst, als je helemaal geen mail in je inbox hebt gevonden, check je spam- en marketingmappen in je e-mail account. Soms willen de mails daarin terecht komen.

Nog geen mail? Misschien heb je je e-mailadres verkeerd opgegeven en je hebt dus helemaal geen e-mail van ons ontvangen (stuur een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl en we kunnen dat corrigeren.)

Als je al een account had, bv. de Hypnsowolk FREE en je hebt bij de aankoop van een ander product een ander e-mailadres gebruikt dan voor je inschrijving heb je dus 2 separate accounts. 1 account heeft dan dus toegang tot de Hypnosewolk FREE en een ander account (met een ander e-mailadres) tot je aangekochte product.

Om toegang te krijgen tot je aangekochte product moet je het account en dus het e-mailadres en wachtwoord gebruiken wat je bij je bestelling en betaling hebt gebruikt.

(Stuur een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl als je vragen hebt, we helpen je graag verder zodat je zo snel mogelijk toegang hebt.)

Het lukt niet om in te loggen

Met je e-mailadres en wachtwoord kun je in elke internet browser 24/7 inloggen op www.hypnosewolk.nl. Mocht het toch niet lukken dan ligt het in de meeste gevallen aan de gegevens die ingevuld worden.

Controleer dan het volgende:

  • Vergewis je als eerste ervan dat je de juiste inloggegevens gebruikt. Gebruik je het juiste e-mailadres en wachtwoord? Controleer ook op onjuiste hoofdletters (caps Lock) en onzichtbare spaties.
  • Ook bij kopiëren / plakken wil er wel eens bij invoer een extra spatie worden toegevoegd aan het einde en daardoor zal het wachtwoord niet worden geaccepteerd.
  • Schoon je internetbrowser op door het cache en eventuele cookies te verwijderen en probeer het dan opnieuw. Je kunt ook een andere internet browser proberen.
  • Is het nu nog niet gelukt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link die je onder de invoervelden om in te loggen kunt klikken. Je vult het e-mailadres van je Hypnosewolk account in en ontvangt een e-mail waar mee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
  • Kom je dan nog niet binnen, stuur dan een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl voor support. Wij zullen dan een nieuw wachtwoord voor je aanmaken en de inlog testen. Nadat we je de nieuwe inloggegeven per e-mail hebben gestuurd en je kunt weer inloggen, kun je wachtwoord natuurlijk weer wijzigen in een wachtwoord wat je voorkeur heeft.
Gaat de Hypnosewolk Premium uitgebreid worden?
Jazeker, de hypnosewolk moet uitgroeien tot een steeds completere resource en ondersteuning voor persoonlijke ontwikkeling en problemen oplossen. Zeker de tweede helft van 2020 zijn er veel updates en uitbreidingen te verwachten.
Mag ik ook een voorstel doen voor nieuwe hypnoses?

Jazeker, graag zelfs! We staan altijd open voor ideeën en suggesties. Stuur gerust een e-mail als je behoefte hebt aan een hypnose voor een thema wat nog niet in de Hypnosewolk te vinden is.

We kunnen natuurlijk niet garanderen dat deze hypnose er ook komt. Dat zal mede afhankelijk zijn van of we meer mensen met een dergelijke hypnose van dienst kunnen zijn.

Kom je er niet uit? Andere vragen?
Stuur een e-mail naar hypnosewolk@nlp-hypnose-coaching.nl en we helpen je graag verder.

Ja, ik wil hypnoses & meditaties luisteren in

De Hypnosewolk Free



Let op: Dit formulier werkt alleen voor nieuwe inschrijvingen. Neem contact op met support als je niet kunt inloggen via info@dehypnosewolk.nl

Schrijf me gratis in voor

Er is een e-mail naar je gestuurd waarmee je je e-mailadres moet bevestigen.

Kijk ook in je spam-map als je niet direct een e-mail hebt ontvangen!

Ja, ik wil hypnoses & meditaties luisteren in

De Hypnosewolk Free

Schrijf me gratis in voor:

Er is een e-mail naar je gestuurd waarmee je je e-mailadres moet bevestigen.

Kijk ook in je spam-map als je niet direct een e-mail hebt ontvangen!