De Hypnosewolk

Veelgestelde vragen over de Hypnosewolk
Klik hier voor vragen over inloggen of een account aanmaken.

De Hypnosewolk veelgestelde vragen

Wat is de Hypnosewolk?

De Hypnosewolk is een online platform voor persoonlijke ontwikkeling middels hypnose, NLP en meditatie. Binnen de Hypnosewolk zijn er verschillende online trainingen en programma’s beschikbaar voor verschillende doelen.

Oprichters van de Hypnosewolk zijn NLP coach en hypnotherapeut Tim Kutzke en Liza Moerman.

Kan ik de Hypnosewolk gratis gebruiken?

Je kunt gratis gebruik maken van de Hypnosewolk Free, om vrijblijvend te kunnen ervaren wat de Hypnosewolk voor je kan betekenen.

Nadat je een account hebt aangemaakt kun je direct beginnen met ontspannen, beter slapen, zelfvertrouwen opbouwen, productiviteit verhogen en meer.

Ook de Huddle app is gratis te gebruiken bij de Hypnosewolk Free.

Waar kan ik de Huddle app downloaden voor de Hypnosewolk?

De Hypnosewolk maakt gebruik van het Huddle platform. Er is ook een hele handige Huddle app waarmee je de Hypnosewolk altijd met 1 tik op je scherm bij de hand hebt.

Na het installeren van de app kun je inloggen met je Hypnosewolk inloggegevens.

Je kunt de Huddle app gratis downloaden via de Google Play Store voor Android en de App Store van Apple voor als je een Apple apparaat hebt.

Zoek in je app store naar "Huddle community & e-learning".

Of gebruik de directe links hieronder:

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.webuildapps.huddle&hl=nl&gl=US

Apple:
https://apps.apple.com/nl/app/huddle-community-e-learning/id1447940450

Let op! Via de app kun je geen nieuw account aanmaken. Zorg er dus voor dat je eerst een account hebt aangemaakt, om met je inloggegevens in te loggen in de app.

Hoe kan ik me aanmelden bij de Hypnosewolk Premium?

Klik op de bestelknop en je gaat naar de beveiligde betaalomgeving. Kies of je een jaar- of kwartaalabonnement wilt. Vul je gegevens in en betaal de eerste abonnementsperiode met iDEAL of Bancontact.

Je krijgt binnen enkele minuten e-mails toegestuurd met alle info om in te kunnen loggen. En dan kun je meteen aan de slag.

Heb je al een Hypnosewolk account? Dan wordt de Hypnosewolk Premium toegevoegd aan dat account.

Zorg wel dat je de bestelling doet met hetzelfde e-mailadres om alles in 1 account te hebben.

Hoe werkt de betaling?

Voor de Hypnosewolk Premium betaal je de eerste abonnementsperiode met iDEAL of Bancontact. Je abonnement wordt tot je opzegging automatisch verlengd.

Het abonnementsgeld wordt automatisch afgeboekt van de bankrekening waarmee je de eerste betaling hebt gedaan. Dit gebeurd op de 1e dag van je abonnementsperiode.

Bij de aankoop van andere (losse) trainingen is de betaling eenmalig per iDEAL of Bancontact. Na bestelling ontvang je automatisch alle e-mails die je toegang geven tot je aankoop.

Houdt ook je spam map in de gaten zodat je geen mails misloopt.

Ben je om een of andere reden niet in staat om deze betaalmiddelen te gebruiken (omdat je bijvoorbeeld in een ander land leeft) maar wil je wel een bepaalde training doen, neem dan contact op voor een passende oplossing.

Hoe kan ik opzeggen en wanneer?

Je kunt je abonnement op de Hypnosewolk Premium maandelijks opzeggen bij een maandabonnement, per kwartaal bij een kwartaalabonnement en jaarlijks bij een jaarabonnement.

Dit kan per e-mail of via de opzegpagina op deze website.

Doe dit uiterlijk 7 dagen vóór je nieuwe abonnementsperiode ingaat als je niet nog een keer een verlenging van je abonnement wilt. 

Let op! Er zal nog 1 automatische betaling plaatsvinden als je minder dan 7 dagen voordat je abonnement wordt verlengd opzegt. Natuurlijk heb je dan wel nog langer toegang.

Andere losse programma’s en trainingen hoef je niet op te zeggen. Deze vervallen automatisch als de toegang tot het programma verloopt.

Wat als ik niet tevreden ben: kan ik mijn aankoop annuleren?

Jazeker, je hebt een 14 dagen niet goed geld terug garantie. Heb je je aangemeld voor de Hypnosewolk Premium of een ander product en kom je tot de conclusie dat het niet is wat je ervan had verwacht, neem dan binnen 14 dagen na je aankoop contact met ons op met het verzoek tot annuleren en we storten je geld direct terug.

Ik heb geen toegang gekregen na het lid worden van de Hypnosewolk Premium of een ander online product. Hoe kan dat?

Heb je een abonnement afgesloten voor de Hypnosewolk Premium of een ander product gekocht, maar heb je niet meteen toegang gekregen, dan kunnen er 2 dingen misgegaan zijn.

Allereerst, als je helemaal geen mail in je inbox hebt gevonden, check je spam- en marketingmappen in je e-mail account. Soms willen de mails daarin terecht komen.

Nog geen mail? Misschien heb je je e-mailadres verkeerd opgegeven en je hebt dus helemaal geen e-mail van ons kunnen ontvangen. Neem dan contact met ons op zodat we het kunnen corrigeren.

Als je al een account had, bv. voor de Hypnosewolk Free en je hebt bij de aankoop van een ander product een ander e-mailadres gebruikt dan voor je eerdere inschrijving, heb je dus 2 separate accounts. 1 account heeft dan dus toegang tot de Hypnosewolk Free en een ander account (met een ander e-mailadres) tot je aangekochte product.

Om toegang te krijgen tot je aangekochte product moet je het account en dus het e-mailadres en wachtwoord gebruiken wat je bij je bestelling en betaling hebt gebruikt.

Neem contact met ons op als je vragen hebt of iets wilt corrigeren. We helpen je graag verder zodat je zo snel mogelijk toegang hebt.

Ik heb een andere vraag

Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op.